Ako robiť party a diskotéky v roku 2022?
Doba kedy boli kluby a diskotéky preplnené každý piatok aj sobotu a ľuďom bolo jedno kto stojí za DJ pultom je už dávno preč. Množstvo majiteľov klubov a diskoték sa ma pýta: Ako naplniť diskotéky a kluby? Koľko stojí DJ na diskotéku / party? Obľúbený DJ na party a diskotéky?






Kvalitný DJ na party
Trendom posledných rokov sa stáva kvalitný DJ, ktorý nehrá pre seba, ale pre publikum, ktoré príde na párty. DJ je osoba, ktorá riadi celý večer. Mal by byť osobnosťou (štýlom obliekania, komunikácie s publikom, prezentáciou hudby a i.). Dobrý DJ vie kedy treba "pritlačiť" a vygradovať zábavu a kedy zasa poslať ľudí kúpiť si drink na bar.
Zákazníci klubov a diskoték očakávajú zážitok
Návštevníci klubov a diskoték sú čoraz náročnejší a hľadajú lepší a lepší zážitok. Chcú sa baviť tam, kde to "za niečo stojí". Ľudia dnes hodnotia:- Prístup personálu
- Kvalitu obsluhy
- Sortiment ponuky
- Dizajn podniku, klubu
- Kvalitu hudby aj prezentáciu DJa
- Úroveň svetiel aj zvuku
- Komunikáciu na sociálnych sieťach
- Najmenšie detaily (popis na zrkadle, dverách, červený koberec pred vstupom ...)
- Klientelu - kto sa tam chodí baviť, koľko má klientela rokov (chodia tam "deti", alebo ľudia v produktívnom veku...)
- Branding klubu a i. ...

Ohňová / Svetelná show
DJ nemusí byť jediný umelec, ktorý účinkuje na party. Vhodné je doplniť DJ na diskotéke (party) o tanečnú show / ohňovú show a i.- Kvalitná svetlená show prostredníctvom osvetľovača pomôže celkovej atmosfére.
- Obľúbené sú rôzne efekty (CO2, studené prskavky, konfety a i.).

DJ je najdôležitejší dodávateľ počas party!
Profesionálny DJ je najdôležitejší dodávateľ na party / diskotéke. Bez neho sa klub / diskotéka zmení na bar (podnik s posedením). Mali by ste na to myslieť a dopriať mu čo najlepšie podmienky pre jeho prácu.- Zabrániť ľuďom otravovať DJa (napr. formou SBS služby v blízkosti DJa na diskotéke) - DJ nie je jukebox. Profesionálny DJ je empatický, vie sa vcítiť do publika a vie čo hrať a nepotrebuje rady od publika v nálade.
- Profesionálny DJ nie je zajac - neskáče po každej pesničke zo žánru do žánru.

Marketing a reklama klubu / diskotéky
Dnes je marketing a reklama pre podniky, kluby, diskotéky ešte viac dôležitejšia ako kedykoľvek v minulosti. Ľudia majú veľké portfólio možnosti trávenia voľného času a utrácania peňazí (divadlo, kino, wellness, dovolenky, konkurenčné diskotéky a kluby, puby, víkendové pobyty a i.). Ak ich chcete dostať do klubu potrebujete robiť aktívne a kvalitne marketing.- Kombinujte offline aj online marketing a využite aj remarketing.
- Organizujte súťaže na sociálnych sieťach.
- Vytvorte dopredu plán podujatí na 1 mesiac a podporte ho reklamou.

Cena (cenník) DJ na diskotéku / party
Cena DJa na diskotéku (na party do klubu) zohľadňuje kvalitu DJa, skúsenosti a prax, kvalitu techniky, prístup k podujatiu, schopnosť hovoriť na mikrofón a veľa iných faktorov. Zväčša platí, že sa oplatí priplatiť. Postupne to ľudia ocenia.