Svadobný & eventový koordinátor

Pomôžem vám naplánovať, zorganizovať aj realizovať svadbu alebo event bez stresu a starostí. #svadobna_koordinacia #eventova_koordinacia


Som Martin,
koordinátor

Moje skúsenosti a know-how som zbieral viac ako 13 rokov na krásnych a zážitkových svadbách aj eventoch po celom Slovensku a v okolitých krajinách. Koordinoval som mnohé podujatia vrátane veľkých festivalov. Zároveň som vyštudovaný manažér s titulmi Ing. a Phd. Rád mojim klientom odovzdávam to najlepšie, čo viem.

Mám naozaj
dobré kontakty

Za viac, ako 13 rokov som nazbieral naozaj dobré kontakty na najlepších profesionálov (speváci, kapely, fotografi, kameramani, súbor na čepčenie, fotokútik, saxofón, sláčikové kvarteto, cimbalovka a i.). Rád vám ich na našej konzultácií poskytnem.

Ako prebieha
1. stretnutie?

Moji klienti na naše 1. stretnutie často prichádzajú s množstvom otáznikov a veľkou dávkou stresu. Počas konzultácie upozorním na množstvo detailov a nástrah. Výsledkom je podrobný harmonogram svadobného / eventového dňa a výrazná redukcia stresu.

Miesta,
ktoré dobre poznám.

Niektoré z miest, ktoré dobre poznám a poradím vám, čo čakať a na, čo si dať pozor:

Karpatská perla - rodinné vinárstvo zo Šenkvíc
vinárstvo Château Rúbaň
Hotel Kaštieľ Gbeľany
Hotel Koliba Gréta
Agropenzión Hubert
Neco Estate Winery, Modra
Penzion Theresia, Kunerad
Art Hotel Kaštieľ, Tomášov
Kursalon - Kúpele Nimnica
Village resort Hanuliak
Vila Sokolka, Trenčín
Starý Dom, Modra
Kysucká Koliba
Hotel Marlene
Villa Nečas
a oveľa viac!

Prečo som začal robiť
svadobného a eventového manažéra / koordinátora?

Pred tým než som sa pustil do svadobnej a eventovej koordinácie som viac, ako 13 rokov zbieral skúsenosti, inšpiráciu aj know-how na svadbách, eventoch nie len na Slovensku, ale aj v zahraničí. Vždy som chcel viac a posúvať veci na vyššiu úroveň. 

Rýchlo reagujem
na zmeny 

Počas viac, ako 13 ročného pôsobenia som musel riešiť najrôznejšie situácie: opití ľudia, výpadok elektrického prúdu, meškajúca svadobná torta a koláče (lebo ich rozložili v inej sále), omylom zamknutý oddavajúci na hotelovej izbe, konflikt ženícha a svokry, nedovarené jedlo, chýbajúce jedlo alebo ubytovanie pre hostí a i.

Účinkovanie na podujatiach ma naučilo rýchlej reakcii na zmeny, práci s ľuďmi, pokore a tvrdej drine. Iba tak je výsledok ohromujúci.

Som váš
partner

Precízne naplánovanie svadby (svadobná koordinácia) / eventu (eventová koordinácia) a zostavenie harmonogramu podujatia je prvým kľúčom k úspechu.

Na svadbách a eventoch však vzinkajú desiatky nečakaných udalostí a situácií, na ktoré treba reagovať empaticky a s chladnou hlavou.

Skúsenosti z praxe a empatický a profesionálny prístup sú v tomto prípade na nezaplatenie.

Ako svadobný a eventový koordinátor som váš partner. Rád si vypočujem vašu predstavu a zodpoviem na všetky vaše otázky. Pridám moje skúsenosti a dám vám moje rady. Výsledkom našich stretnutí bude vaša vysnívaná svadba (event).

Svadobný & eventový koordinátor

Poďme spoločne zorganizovať zážitkovú a originálnu svadbu alebo event bez starostí a stresu.

 
Zodpovedný a profesionálny prístup
Viac ako 10 rokov skúsenosti na podujatiach a rady priamo z praxe
Veľa nápadov, inšpirácií aj moje know-how

Svadobný a eventový koordinátor cena / cenník?

Rád vám vypracujem cenovú ponuku za svadobnú alebo eventovú koordináciu na mieru TU.

Mám tím ľudí, na ktorý sa môžem spoľahnúť

Vďaka skvelému tímu ľudí, na ktorých sa môžem spoľahnúť dokážem moje služby zabezpečiť v najlepšej kvalite.

Pomáham vám prežívať najkrajšie momenty

Pomáham vám zorganizovať a prežiť najkrajšie momenty. Pomohol som napríklad prekvapiť nevestu vystúpením Pala Haberu (za ktorým stoja týždne príprav a plánovania). Zodpovedal som tiež za technickú a programovú stránku vystúpenia a svadby.

Lokality, kde ponúkam svadobnú a eventovú koordináciu

Slovensko, ČR, Rakúsko, Poľsko a i.

ČO JE V CENE KOORDINÁCIE? 

1.
Plánovanie a dlhoročné know-how

Vypočujem si vašu predstavu. Pomôžem vám v predstihu naplánovať celý svadobný alebo eventový deň. Zozdieľam vám moje nápady a inšpirácie.

2.
Prevzatie komunikácie s profesionálmi a koordinácia dodávateľov

Prevzatie komunikácie s profesionálmi, 3 až 2 týždne pred svadbou a koordinácia dodávateľov na svadbe.

3.
Vypracovanie harmonogramu a časovej osi svadobného dňa

Vytvorím harmonogram svadby alebo eventu. Čo sa bude kedy diať. Čo bude po čom nasledovať a i.

REZERVUJTE SI SPOLUPRÁCU,

A ZBAVTE SA STRESU!