
ČO OD VÁS
POTREBUJEM ZABEZPEČIŤ?
1. Online dotazník
2. Stôl na techniku
3. Svadobnú večeru pre 2 osoby
4. Parkovanie
5. Ubytovanie*
6. Kontaktnú osobu
7. Update v týždni pred svadbou
1. ONLINE DOTAZNÍK
Prosím aktualizujte si online dotazník najneskôr 14 dní pred konaním svadby.
2. STÔL NA TECHNIKU
Prosím o zabezpečenie 1 veľkého stola (2 menších stolov) na ktorý si môžem rozložiť DJ techniku. Je potrebné, aby sa v blízkosti nachádzal zdroj el. energie.
3. PARKOVANIE
Prosím o zabezpečenie miesta na parkovanie pred vchodom do sály (aspoň na čas naloženia a vyloženia techniky). Ak to nie je možné prosím o upozornenie vopred.
4. UBYTOVANIE*
*V prípade, že sa podujatie (svadba, firemný event, ples, stužková a i.) koná mimo Žilinský okres prosím o zabezpečenie ubytovania na 1 noc pre 2 osoby – stačí 1 spoločná izba.
5. POŽIADAVKY SÁLY
Prosím ak má sála nejaké požiadavky (napr. je potrebné v sále držať hladinu zvuku pod určitým limitom alebo nie je možné použiť vlastnú zvukovú a svetelnú techniku a i.) informujte ma o týchto požiadavkách čím najskôr.
6. POŽIARNE HLÁSIČE
Ak má vaša sála požiarne hlásiče prosím overte či sa dajú vypnúť a použiť zariadenie hazer (na olejovej báze bez produkcie tepla) – na neviditeľný dym k otočným hlavám.
7. CHODÍME VŽDY DVAJA!
Chodím vždy s kolegom – aby sme počas celej noci rozložili svoje sily, aby sme svadby posúvali o úroveň vyššie. Ja (DJ Mike) moderujem z parketu pričom kolega (DJ Patys alebo DJ Luky) mi púšťa rôzne zvučky a znelky do svadobného programu a hier. Zároveň aj ovláda svetlá a podporuje atmosféru. Ak Patrik ani Lukáš nemôže prísť (hrá inú svadbu, ples, event) chodím s asistentom / asistentkou. Informáciu s kým prídem viem zväčša 2 – 3 týždne pred svadbou.
8. JEDLO
Prosím o zabezpečenie miesta na sedenie a hl. jedla pre 2 osoby: Ja (DJ Mike) preferujem klasické menu. Lukáš (DJ Luky) preferuje klasické menu. Patrik (DJ Patys) preferuje vegetariánske / vegánske menu (ak nemáte iných vegetariánov / vegánov Patrik zje aj mäsové jedlo 🙂 Pri technicky náročných realizáciach (napr. ak beriete aspoň 3 efekty) chodíme často 3ja (ja, Lukáš, Patrik). Dohodneme sa individuálne.
9. KONTAKTNÁ OSOBA
Prosím napíšte mi kontaktnú osobu na ktorú sa môžem obrátiť po príchode na sálu (napr. event manažér / koordinátor).
10. UPDATE PRED SVADBOU
Prosím kontaktujte ma najneskôr 5 dní pred podujatím a prejdeme si krátky update (zhrnutie programu, wishlist a blacklist, príchod na podujatie a prípadné zmeny).
11. KONIEC HRANIA
Základná cena do 3:00 HOD. ráno
PIATKY MAX DO 4:00 HOD. RÁNO (nie je možné viac predĺžiť)
SOBOTY MAX DO 5.00 HOD. RÁNO (nie je možné viac predĺžiť)
Keďže DJingu sa venujem profesionálne a beriem moju prácu vážne potrebujem po vašej svadbe čas na deinštaláciu techniky, spánok, presun na ďalšiu svadbu, inštaláciu techniky na ďalšom mieste. Ak chcete po búrlivej tancovačke zostať v sále dlhšie (napríklad popíjať vínko…) odporúčam si priniesť prenosný reproduktor (napr. JBL, BOSE…) a pustiť si ráno hudbu podľa svojho gusta. Vopred vám tiež môžem na tento čas zostaviť playlist napr. na Spotify. Tiež na tento účel v prípade záujmu za poplatok požičiavam bezdrôtový reporduktor BOSE.
Poplatok za hranie po 3:00 hod. ráno je 90 € / každých 30 min. (alebo 180 € / každých 60 min.).*
Poplatok za zapožičanie reproduktora BOSE na „afterparty“ 80 €.
*Príplatok za hranie / moderovanie po 3:00 hod. ráno zahŕňa zvýšenú fyzickú a mentálnu náročnosť, prácu v čase, keď je telo prirodzene nastavené na odpočinok, ako aj vyššie riziko nočného presunu a nutnosť baliť rozsiahlu techniku po niekoľkohodinovom výkone. Zohľadňuje tiež nadčasovú prácu mňa + DJ kolegu / prípadne asistenta, obmedzenú dostupnosť takýchto služieb a záväzok udržať kvalitu výkonu aj v ranných hodinách. Navyše, v tomto čase často prichádza interakcia s náročnejším publikom – vyššia hladina alkoholu a nižšia sebareflexia = vyžadujú si skúsený prístup na zachovanie atmosféry a často aj bezpečia. Tento príplatok tak odráža exkluzivitu, zodpovednosť a profesionálny štandard v náročných podmienkach. 1 hodina navyše od 3:00 hod. ráno nie je len čas – je to energia, koncentrácia, riziko + regenerácia.“
12. AK CHETE OZVUČIŤ OBRAD
Ak chcete ozvučiť obrad, je potrebné zabezpečiť zdroj elektrickej energie, minimálne 50 metrov od obradného miesta.
13. TRADÍCIE PRI VSTUPE DO SÁLY
Tieto tradičné prvky pri príchode novomanželov do sály bývajú štandardne zabezpečované personálom daného priestoru – majú ich vo svojej réžii a bývajú súčasťou ich balíka služieb. Ak si však želáte, aby som tieto tradície realizoval ja osobne ako moderátor a DJ (s profesionálnym ozvučením cez mikrofón a reproduktor), je táto možnosť k dispozícii za príplatok 100 €.
Tento vstup si vyžaduje: samostatnú prípravu a koordináciu s obsluhou, jemný cit pre správne načasovanie a tón, osobité vystúpenie pred všetkými hosťami – ide o prvý moment, ktorý nastavuje atmosféru večera. Pre mnohé páry je to forma, ako mať celý zážitok zjednotený pod jedným štýlom moderovania.
Táto služba je voliteľná a vhodná najmä pre tých, ktorí chcú dodať týmto tradičným chvíľam moderovaný, elegantný a osobitý rozmer.
V rámci tejto služby pre vás zabezpečím kompletné moderovanie úvodného vstupu, ktorý zahŕňa:
-
slávnostné uvítanie novomanželov na mikrofón,
-
tradičný rituál „voda/vodka“ – s výberom hlavy rodiny,
-
rozbíjanie taniera a spoločné zametanie črepín – s vysvetlením symboliky (želanie šťastia do manželstva a povery, podľa ktorej počet črepov zabudnutých na zemi symbolizuje počet detí),
- možnosť k tradíciam za príplatok doobjednať aj sabráž + 50 €
! UPOZORNENIE !
Z dôvodu ochrany profesionálnej techniky v hodnote presahujúcej 60 000 € NIE JE možné realizovať vystúpenie na otvorenom priestranstve (v exteriéri = pod holým nebom napr. terasa) bez adekvátneho zastrešenia, ktoré by zabránilo jej poškodeniu v prípade nepriaznivého počasia (slnečník nie je postačujúci / vyhovujúci).

DJ MIKE
& DJ LUKY
