Požiadavky

najlepsi-dj-svadba

ČO OD VÁS
POTREBUJEM ZABEZPEČIŤ?

1. Online dotazník
2. Stôl na techniku
3. Svadobnú večeru pre 2 osoby
4. Parkovanie
5. Ubytovanie*
6. Kontaktnú osobu
7. Update v týždni pred svadbou

1. ONLINE DOTAZNÍK

Prosím aktualizujte si online dotazník najneskôr 14 dní pred konaním svadby.

 

2. STÔL NA TECHNIKU

Prosím o zabezpečenie 1 veľkého stola (2 menších stolov) na ktorý si môžem rozložiť DJ techniku. Je potrebné, aby sa v blízkosti nachádzal zdroj el. energie.

 

3. PARKOVANIE

Prosím o zabezpečenie miesta na parkovanie pred vchodom do sály (aspoň na čas naloženia a vyloženia techniky). Ak to nie je možné prosím o upozornenie vopred.

 

4. UBYTOVANIE*

*V prípade, že sa podujatie (svadba, firemný event, ples, stužková a i.) koná mimo Žilinský okres prosím o zabezpečenie ubytovania na 1 noc pre 2 osoby – stačí 1 spoločná izba.

 

5. POŽIADAVKY SÁLY

Prosím ak má sála nejaké požiadavky (napr. je potrebné v sále držať hladinu zvuku pod určitým limitom alebo nie je možné použiť vlastnú zvukovú a svetelnú techniku a i.) informujte ma o týchto požiadavkách čím najskôr.

 

6. POŽIARNE HLÁSIČE

Ak má vaša sála požiarne hlásiče prosím overte či sa dajú vypnúť a použiť zariadenie hazer (na olejovej báze bez produkcie tepla) – na neviditeľný dym k otočným hlavám.

 

7. CHODÍME VŽDY DVAJA!

Chodím vždy s kolegom – aby sme počas celej noci rozložili svoje sily, aby sme svadby posúvali o úroveň vyššie. Ja (DJ Mike) moderujem z parketu pričom kolega (DJ Patys alebo DJ Luky) mi púšťa rôzne zvučky a znelky do svadobného programu a hier. Zároveň aj ovláda svetlá a podporuje atmosféru. Ak Patrik ani Lukáš nemôže prísť (hrá inú svadbu, ples, event) chodím s asistentom / asistentkou. 

Informáciu s kým prídem viem zväčša 2 – 3 týždne pred svadbou. 

 

8. JEDLO

Prosím o zabezpečenie miesta na sedenie a hl. jedla pre 2 osoby: 

Ja (DJ Mike) preferujem klasické menu.

Lukáš (DJ Luky) preferuje klasické menu.

Patrik (DJ Patys) preferuje vegetariánske / vegánske menu (ak nemáte iných vegetariánov / vegánov Patrik zje aj mäsové jedlo 🙂

Pri technicky náročných realizáciach (napr. ak beriete aspoň 3 efekty) chodíme často 3ja (ja, Lukáš, Patrik). Dohodneme sa individuálne.

 

9. KONTAKTNÁ OSOBA

Prosím napíšte mi kontaktnú osobu na ktorú sa môžem obrátiť po príchode na sálu (napr. event manažér / koordinátor).

10. UPDATE PRED SVADBOU

Prosím kontaktujte ma najneskôr 5 dní pred podujatím a prejdeme si krátky update (zhrnutie programu, wishlist a blacklist, príchod na podujatie a prípadné zmeny).

 

11. KONIEC HRANIA

PIATKY MAX DO 4:00 HOD. RÁNO

SOBOTY MAX DO 5.00 HOD. RÁNO

Keďže DJingu sa venujem profesionálne a beriem moju prácu vážne potrebujem po vašej svadbe čas na deinštaláciu techniky, spánok, presun na ďalšiu svadbu, inštaláciu techniky na ďalšom mieste.

Ak chcete po búrlivej tancovačke zostať v sále dlhšie (napríklad popíjať vínko…) odporúčam si priniesť prenosný reproduktor (napr. JBL, BOSE…) a pustiť si ráno hudbu podľa svojho gusta. Vopred vám tiež môžem na tento čas zostaviť playlist napr. na Spotify. Tiež na tento účel v prípade záujmu za poplatok požičiavam bezdrôtový reporduktor BOSE.

Poplatok za hranie po 3:00 hod. ráno je 60 eur / každých 30 min. (alebo 120 eur / každých 60 min.).

Poplatok za zapožičanie reproduktora BOSE na „afterparty“ 80 eur.

 

12. AK CHETE OZVUČIŤ OBRAD

Ak chcete ozvučiť obrad, je potrebné zabezpečiť zdroj elektrickej energie, minimálne 30 metrov od obradného miesta.

dj-mike-sk

DJ MIKE
& DJ LUKY

DJ MIKE
& DJ PATYS