ČO OD VÁS
POTREBUJEM ZABEZPEČIŤ?

Online dotazník
Stôl na techniku
Svadobnú večeru pre 2 osoby
Parkovanie pre 1 auto
Ubytovanie*
Kontaktnú osobu
Update 5 dní pred svadobou

ONLINE DOTAZNÍK

Prosím aktualizujte si online dotazník najneskôr 14 dní pred konaním svadby.

STÔL NA TECHNIKU

Prosím o zabezpečenie 1 veľkého stola (2 menších stolov) na ktorý si môžem rozložiť DJ techniku. Je potrebné, aby sa v blízkosti nachádzal zdroj el. energie.

PARKOVANIE

Prosím o zabezpečenie miesta na parkovanie pred vchodom do sály (aspoň na čas naloženia a vyloženia techniky). Ak to nie je možné prosím o upozornenie vopred.

UBYTOVANIE*

*V prípade, že sa podujatie (svadba, firemný event, ples, stužková a i.) koná mimo Žilinský okres prosím o zabezpečenie ubytovania na 1 noc pre 2 osoby (podľa rozsahu služieb) - 1 spoločná izba.

POŽIADAVKY SÁLY

Prosím ak má sála nejaké požiadavky (napr. je potrebné v sále držať hladinu zvuku pod určitým limitom alebo nie je možné použiť vlastnú zvukovú a svetelnú techniku a i.) informujte ma o týchto požiadavkách čím najskôr.

POŽIARNE HLÁSIČE

Ak má vaša sála požiarne hlásiče prosím overte či sa dajú vypnúť a použiť zariadenie hazer (na olejovej báze bez produkcie tepla) - na neviditeľný dym k otočným hlavám.

CHODÍME VŽDY DVAJA.

Chodím vždy s kolegom - aby sme počas celej noci rozložili svoje sily, aby sme svadby posúvali o úroveň vyššie. Ja (DJ Mike) moderujem z parketu pričom kolega (DJ Patys alebo DJ Luky) mi púšťa rôzne zvučky a znelky do svadobného programu a hier. Zároveň aj ovláda svetlá a podporuje atmosféru. Ak Patrik ani Lukáš nemôže prísť (hrá inú svadbu, ples, event) chodím s asistentom / asistentkou. Informáciu s kým prídem viem zväčša 2 - 3 týždne pred svadbou. 

DJ PATYS

Patrik

DJ LUKY

Lukáš

OBČERSTVENIE

Prosím o zabezpečenie miesta na sedenie a hl. jedla pre 2 osoby: 
  • Ja (DJ Mike) preferujem klasické menu.
  • Lukáš (DJ Luky) preferuje klasické menu.
  • Patrik (DJ Patys) preferuje vegetariánske alebo vegánske menu (ak nemáte iných vegetariánov / vegánov Patrik zje aj mäsové jedlo :)
Pri technicky náročných realizáciach (napr. ak beriete aspoň 3 efekty) chodíme často 3ja (ja, Lukáš, Patrik).

KONTAKTNÁ OSOBA

Prosím napíšte mi kontaktnú osobu na ktorú sa môžem obrátiť po príchode na sálu (napr. event manažér / koordinátor).

UPDATE 5 DNÍ DO SVADBY

Prosím kontaktujte ma najneskôr 5 dní pred podujatím a prejdeme si krátky update (zhrnutie programu, wishlist a blacklist, príchod na podujatie a prípadné zmeny).

Ak máte svadbu v piatok,

a rezervovali ste si ma po 1.1.2022:

Keďže DJingu sa venujem profesionálne a beriem moju prácu vážne potrebujem po vašej svadbe čas na deinštaláciu techniky, spánok, presun na ďalšiu svadbu, inštaláciu techniky na ďalšom mieste a preto vám môžem hrať do 3.30 hod. ráno.

  • Väčšina svadieb podľa mojich skúsenosti končí v "tom najlepšom" okolo 3.00 hod. ráno. 
  • Väčšina sál, ktorá poskytuje aj ubytovanie má limit hrania max. do 3:00 hod. až 4:00 hod. ráno (aby stihli sálu upratať a pripraviť raňajky).
  • Väčšina mojich klientov preferuje ukončiť svadbu o 3.00 hod. ráno, aby skončila v tom najlepšom (bez vyzlečených košiel a ďalších problémov a aby si mladomanželia užili aspoň nejakú svadobnú noc :)

Ak chcete po búrlivej tancovačke zostať v sále dlhšie (napríklad popíjať vínko...) odporúčam si priniesť prenosný reproduktor (napr. JBL, BOSE...) a pustiť si po 3:30 hod. ráno hudbu podľa svojho gusta. Vopred vám tiež môžem na tento čas zostaviť playlist napr. na Spotify. Tiež na tento účel v prípade záujmu za poplatok požičiavam bezdrôtový reporduktor, ktorý mi stačí vrátiť v týždni po svadbe (osobne / kuriérom).


*Vo výnimočných prípadoch (ak mám ďalšiu svadbu v blízkom okolí alebo v rovnakej sále) môžem hrať dlhšie - ak potrebujete prosím opýtajte sa ma na to.

*Ak chcete zapožičať reporudktor prosím informujte ma v predstihu.